HTML

yerena blogja

Jelenetek az életemből,gondolatok,amiket őszintén leírhatok...be nem gyógyult sebekről...és ringató rezdülésekről...

Friss topikok

  • progresstewie: igen,ezt ismerem,mostmár nekem is van indamailem is,a címem stewie stb. a nickem-progresstewie (2011.09.02. 11:54) Nem múlt el emléked...
  • szaboredony: Ez szép! ---------------------------------- www.szabo-redony.hu/ (2011.01.28. 12:59) Ilyen vagyok...
  • vendetta: Soha nem láttunk elesettnek. Ne fájjon semmi sem, Te többre vagy hívatott, mint Mozart, meg Rumcáj... (2010.06.05. 01:26) Mankó nélkül...
  • Olyan mint Te...: Csodálatos.... Boldog lehet az az ember akit ennyire szeretnek... (2009.05.11. 11:16)
  • vendetta: Ez nem egy életérzés, ez egy MŰ!!! Nem is tudom, azaz nem jut eszembe az a költő, mely ilyen életé... (2009.03.31. 23:29) Jelenetek...az életemből?

Linkblog

2010.11.06. 01:02 yerena

Ilyen vagyok...

Ilyen vagyok,igen-

a redőnyök között szűrődő fényben

már nem fáj semmi sem,

és azt sem bánom,

ha nem vagy mellettem-

 

Igen,ilyen vagyok-

nem beszélgetek,ha nem akarok,

én így tudok szeretni

hangtalanul,csendesen

akkor is,ha nem vagy mellettem-

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://yerena.blog.hu/api/trackback/id/tr752427009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása