HTML

yerena blogja

Jelenetek az életemből,gondolatok,amiket őszintén leírhatok...be nem gyógyult sebekről...és ringató rezdülésekről...

Friss topikok

  • progresstewie: igen,ezt ismerem,mostmár nekem is van indamailem is,a címem stewie stb. a nickem-progresstewie (2011.09.02. 11:54) Nem múlt el emléked...
  • szaboredony: Ez szép! ---------------------------------- www.szabo-redony.hu/ (2011.01.28. 12:59) Ilyen vagyok...
  • vendetta: Soha nem láttunk elesettnek. Ne fájjon semmi sem, Te többre vagy hívatott, mint Mozart, meg Rumcáj... (2010.06.05. 01:26) Mankó nélkül...
  • Olyan mint Te...: Csodálatos.... Boldog lehet az az ember akit ennyire szeretnek... (2009.05.11. 11:16)
  • vendetta: Ez nem egy életérzés, ez egy MŰ!!! Nem is tudom, azaz nem jut eszembe az a költő, mely ilyen életé... (2009.03.31. 23:29) Jelenetek...az életemből?

Linkblog

2011.08.30. 22:25 yerena

Nem múlt el emléked...

Szikrázó hóesésről álmodtam-

Láttalak,

jöttél felém arcodhoz simuló

sapkában

és szemüvegeden cseppekké

változtak

a hópelyhek.

 

Kéken és szelíden

néztél felém,

bár látni

már

nem engem

akartál...

 

...én mégis

mélyen szemedbe néztem

és úsztam

tengerszín színében

feléd,

kerestem naplementét

bár tudtam

nem nekem

hozta el

az alkony...

 

...mégis megtaláltalak.

 

Álmos szemeid

ott lapultak

a párás üvegek alatt.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://yerena.blog.hu/api/trackback/id/tr463191728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

progresstewie · http://stewie.blog.hu 2011.09.02. 11:54:18

igen,ezt ismerem,mostmár nekem is van indamailem is,a címem stewie stb. a nickem-progresstewie
süti beállítások módosítása