HTML

yerena blogja

Jelenetek az életemből,gondolatok,amiket őszintén leírhatok...be nem gyógyult sebekről...és ringató rezdülésekről...

Friss topikok

  • progresstewie: igen,ezt ismerem,mostmár nekem is van indamailem is,a címem stewie stb. a nickem-progresstewie (2011.09.02. 11:54) Nem múlt el emléked...
  • szaboredony: Ez szép! ---------------------------------- www.szabo-redony.hu/ (2011.01.28. 12:59) Ilyen vagyok...
  • vendetta: Soha nem láttunk elesettnek. Ne fájjon semmi sem, Te többre vagy hívatott, mint Mozart, meg Rumcáj... (2010.06.05. 01:26) Mankó nélkül...
  • Olyan mint Te...: Csodálatos.... Boldog lehet az az ember akit ennyire szeretnek... (2009.05.11. 11:16)
  • vendetta: Ez nem egy életérzés, ez egy MŰ!!! Nem is tudom, azaz nem jut eszembe az a költő, mely ilyen életé... (2009.03.31. 23:29) Jelenetek...az életemből?

Linkblog

2009.12.05. 00:33 yerena

Mégis...

Mégis írnom kell Hozzád

bár próbáltam elrejteni

bánatom.

De már látom

és érzem,

hogy ugyanúgy nem

élhetem életem

és ugyanúgy

nem jönnek

a holnapok.

Mit mondhattam volna még,

amit már soha el nem

mondhatok,

és mit mondhattál

volna még nekem...

Elveszett koszorúk

között ballagok,

amíg csak

tart az életem,

Azt hittem

nem hiányzol már,

de nélküled

rájöttem

Tévedtem.

Most csak a fejem fáj

visszafolytott könnyeimtől,

és még most sem hiszem,

hogy nélküled kell

élnem életem

tovább,

s a megkopott

kották között

a távolból nézem

csak a zongorát.

Mit mondhatnék még,

hiszen már szólni

sem tudok...

ezernyi sebből

vérezve

hiába várom a holnapot...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://yerena.blog.hu/api/trackback/id/tr481575087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása